Leverandørinformation
Faktureringsinformation
Tidsfrister m.m.
INTERN er overgået til elektronisk modtagelse af fakturaer. Fakturaer skal fremover sendes til følgende EAN-nr: 5790002826030
Såfremt det ikke er muligt at fakturere elektronisk, kan PDF-version fremsendes på faktura@intern.dk.
Kontoudtog sendes til intern@intern.dk
Fakturaen/kreditnotaen skal påføres 4-cifret opgavenr.. Opgavenr. oplyses af den ansvarlige projektleder på sagen.
Fakturaen skal leve op til de SKATs opstillede regler på området. Disse kan læses her.
A/C faktura inkl. opgørelse skal være fremsendt til godkendelse hos den ansvarlige projektleder senest den 25. i måneden.
Kontraktarbejder og evt. tillægsarbejder opgøres og faktureres hver for sig.
Vore betalingsbetingelser er løbende måned + 30 dage medmindre andet er aftalt.
Overholdes ovenstående retningslinjer for fremsendelse og mærkning sikres en rettidig betaling af vore leverandører.
Faktureringsinformation
Ved fakturering sendes faktura i pdf-format til faktura@intern.dk
Kontoudtog sendes til intern@intern.dk
Fakturaen/kreditnotaen bedes mærket med ordrenr. XX-YYY – (f.eks. 14-701) og indkøbers initialer ZZ (f.eks. HK).
Ordrenr. oplyses af den ansvarlige projektleder på sagen.
Tidsfrister m.m.
A/C faktura inkl. opgørelse skal være fremsendt til godkendelse hos den ansvarlige projektleder senest den 25. i måneden.
Kontraktarbejder og evt. tillægsarbejder opgøres og faktureres hver for sig.
Vore betalingsbetingelser er løbende måned + 30 dage medmindre andet er aftalt.
Overholdes ovenstående retningslinjer for fremsendelse og mærkning sikres en rettidig betaling af vore leverandører.